Rada i Redakcja
Rada naukowa
- Leszek Bednarczuk – Polska Akademia Umiejętności
- Ireneusz Bobrowski – Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
- Lilija R. Duskajewa – Państwowy Uniwersytet w Sankt Petersburgu
- Michał Drożdż – Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
- Ignacy S. Fiut – Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
- Marek Jachimowski – Uniwersytet Śląski w Katowicach
- Andrzej Kastory – Polska Akademia Umiejętności
- Danuta Kępa–Figura – Uniwersytet Marii Curie–Skłodowskiej w Lublinie
- Ryszard Filas – Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
- Lilla Moroz-Grzelak – Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk
- Michael Roither – Uniwersytet Nauk Stosowanych w Burgarlandzie
- Marek Ruszkowski – Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Maria Wojtak – Uniwersytet Marii Curie–Skłodowskiej w Lublinie
- Kazimierz Wolny-Zmorzyński – Uniwersytet Śląski w Katowicach
- Snežana Venovska-Antevska – Uniwersytet „Św. Cyryla i Metodego” w Skopiu
Redakcja
- Redaktor naczelny
Maciej Kawka
- Redaktor językowy
Krzysztof Kaszewski
- Redaktor statystyczny
Paweł Płaneta
O czasopiśmie
Cel i zakres czasopisma
Celem czasopisma jest publikacja wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych polskich i zagranicznych w zakresie historycznej i współczesnej wiedzy o mediach. Zakres tematyczny obejmuje szeroko rozumianą problematykę historii, teorii oraz praktyki mediów, co jednocześnie konstytuuje główne obszary tematyczne nauk o komunikacji społecznej i mediach. Podstawową formą czasopisma jest wersja on-line.
Czasopismo jest udostępniane na zasadach Open Access, oznacza to wolny, bezpłatny, powszechny, trwały i szybki dostęp do publikacji elektronicznych o treści naukowej. Każdy użytkownik sieci ma prawo czytać, drukować, indeksować, cytować i przeszukiwać pełne teksty artykułów, raportów z badań, a także korzystać z materiałów bez ograniczeń finansowych, prawnych i technicznych, przy zachowaniu praw autorskich.
ISSN 2657-7003