Informacje bieżące    |    Szukaj    |      KONTAKT 

naglowek akademia


 

historia

Historia

PAU_dzisiaj

PAU dzisiaj

statut

Statut
i Regulamin

 

galerie_zdjec

Galerie zdjęć

filmy

Filmy
i prezentacje

PAU_w_mediach

PAU
w mediach

 
 
Biuro_pracownicy

Biuro PAU - pracownicy

zamowienia

Zamówienia publiczne

wynajem

Wynajem sal konferencyjnych

 
 

 

Linki

 

 

 

Stacja Naukowa PAU w Katowicach

 

Agendy PAU za granicą

 

Czasopisma PAU
(strony czasopism stworzone poza tą stroną)

 

Strony PAU na:

 

Fundacja Lanckorońskich

 

Współpraca przy organizacji spotkań "Wszechnicy Naukowo-Kulturalnej" w Gliwicach

 

Współpraca przy organizacji spotkań Komisji Przyrodniczo-Medycznej we Wrocławiu

 

"Babiogórski Uniwersytet" w Zawoi - spotkania pod patronatem PAU

 

"Wadowicki Uniwersytet Trzeciego Wieku" - spotkania pod patronatem PAU

 

Herbaciarnia Naukowa

 

 

Współpraca międzynarodowa

 

 

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Sejm Rzeczypospolitej Polskiej

Senat Rzeczypospolitej Polskiej

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Ministerstwo Edukacji Narodowej

Ministerstwo Spraw Zagranicznych

Miasto Kraków

Województwo Małopolskie

Urząd Zamówień Publicznych

Fundacja na rzecz Nauki Polskiej

Polska Akademia Nauk

Towarzystwo badaczy i miłośników historii XIX wieku

Stowarzyszenie Wspólnota Polska Oddział w Krakowie

Narodowy Instytut Fryderyka Chopina

Towarzystwo Miłośników Historii i Zabytków Krakowa

Społeczny Komitet Odnowy Zabytków Krakowa

Instytut Muzyki i Tańca

 

 

 

9.10.2023

3210-5-1/23

 

Polska Akademia Umiejętności zaprasza do udziału w postępowaniu krajowym:

„Sukcesywne świadczenie usług wydawniczych dla Polskiej Akademii Umiejętności”

 

Prosimy o przesyłanie ofert do 18.10.2023 do godziny 11:00

 

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bd05e944-6697-11ee-a60c-9ec5599dddc1

 

 

 


 


 

Kraków, 20.06.2023

2320-1/23

 

Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia na

Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej
w budynku Polskiej Akademii Umiejętności na działce 19/1 w obr. 01 Śródmieście
przy ulicy Sławkowskiej 17 w Krakowie

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 2 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”,
Polska Akademia Umiejętności, zwana dalej „Zamawiającym”, przekazuje informację o wyniku postępowania o udzielenie ww. zamówienia publicznego.

 

Złożone oferty otrzymały następującą punktację:

Wykonawca Cena Gwarancja Doświadczenie
kierownika budowy
SUMA
PUNKTÓW:
kwota pkt liczba
miesięcy
pkt liczba
inwestycji
pkt
WŁODZIMIERZ MERES
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SANIT-BUD
1 798 793,46 zł - 90 - 2 - oferta
odrzucona
HYDRATEC Sp. z o.o. 3 321 986,24 zł 44,43 85 25,00 0 0,00 69,43
STRADOM Sp. z o.o. 2 460 000,00 zł 60,00 85 25,00 5 15,00 100,00

 

Wobec powyższego jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez Wykonawcę:

STRADOM Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 10C, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska.

 

UZASADNIENIE (pdf)

 


Informacja (pdf)

 

Kraków, 12.06.2023

2320-1/23

 

Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia na

Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej
w budynku Polskiej Akademii Umiejętności na działce 19/1 w obr. 01 Śródmieście
przy ulicy Sławkowskiej 17 w Krakowie

 

Informacja z otwarcia ofert

 

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”,
Zamawiający przekazuje następujące informacje o:

 Nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców,
których oferty zostały otwarte, cenach lub kosztach zawartych w ofertach:

 

 Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej
w budynku Polskiej Akademii Umiejętności na działce 19/1 w obr. 01 Śródmieście przy ulicy Sławkowskiej 17 w Krakowie
Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Nazwa kryterium Wartość
1 WŁODZIMIERZ MERES FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SANIT-BUD,
ul. Górników 3 lok. 22, 30-819 Kraków
NIP: PL 5510014392
Cena brutto 1 798 793,46
2 STRADOM Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 10C, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska
NIP: PL 5512615730
Cena brutto 2 460 000,00
3 HYDRATEC Sp. z o.o., ul. por. Anatola Radziwonika 12, 15-166 Białystok
NIP: PL 9662135620
Cena brutto 3  321 986,24

 


Kraków, 12.06.2023

2320-1/23

 

Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia na

Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej
w budynku Polskiej Akademii Umiejętności na działce 19/1 w obr. 01 Śródmieście
przy ulicy Sławkowskiej 17 w Krakowie

 

Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

 

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”,
Zamawiający przekazuje informacje dotyczące Kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:

 

Nazwa części Wartość brutto
Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej
w budynku Polskiej Akademii Umiejętności na działce 19/1
w obr. 01 Śródmieście przy ulicy Sławkowskiej 17 w Krakowie
2 400 000,00 zł

 


Zawiadomienie (pdf)

 

Kraków, 06.06.2023

2320-1/23

 

Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia na

Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej
w budynku Polskiej Akademii Umiejętności na działce 19/1 w obr. 01 Śródmieście
przy ulicy Sławkowskiej 17 w Krakowie

 

ZAWIADOMIENIE
o zmianie treści SWZ – przedłużeniu terminu składania ofert

 

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz udzieleniem na nie odpowiedzi później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający informuje, że działając zgodnie z postanowieniem art. 284 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2022 poz. 1710 z późn. zm.), dokonuje modyfikacji treści specyfikacji warunków zamówienia w następujący sposób:

 

1. Pkt 15.1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie:

15.1. Wykonawca jest związany ofertą do 11.07.2023 r., przy czym pierwszym dniem termi-nu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert

 

2. Pkt 17 SWZ otrzymuje następujące brzmienie:

17. Termin składania ofert:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć do dnia 12.06.2023 r. do godz. 10.00.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż dokonał zmiany ogłoszenia o zamówieniu, o treści zawartej w Ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia.

 


Zawiadomienie (pdf)

 

Kraków, 06.06.2023

2320-1/23

 

Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia na

Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej
w budynku Polskiej Akademii Umiejętności na działce 19/1 w obr. 01 Śródmieście
przy ulicy Sławkowskiej 17 w Krakowie

 

ZAWIADOMIENIE
o wyjaśnieniu treści SWZ

 

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji warunków zamówienia w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z postanowieniem art. 284 ust. 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2022 poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający przekazuje ich treść bez ujawniania źródła wraz z odpowiedziami na pytania oraz wyjaśnieniami.

1. Pismo do Zamawiającego z dnia 05.06.2023 r.:

Pytanie:
Dzień dobry, proszę o informację jaki rodzaj rury mamy brać przy sporządzeniu kosztorysu. W projekcie jest rura stalowa zaciskana, a w przedmiarze robót znajduje się rura nierdzewna zaciskana.

Odpowiedź:
Zgodnie z pkt 16.4. SWZ, w kosztorysie ofertowym, powinny być wycenione wszystkie pozycje wymienione w przedmiarze robót, a więc rura nierdzewna zaciskana.

 

W związku z udzieleniem odpowiedzi później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert Zamawiający w oddzielnym komunikacie poinformuje o przedłużeniu terminu składania ofert zgodnie z art. 284 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2022 poz. 1710 z późn. zm.).

 


24.05.2023

2320-1/23

 

Polska Akademia Umiejętności zaprasza do udziału w postępowaniu krajowym:

Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej
w budynku Polskiej Akademii Umiejętności na działce 19/1 w obr. 01 Śródmieście
przy ulicy Sławkowskiej 17 w Krakowie

 

Prosimy o przesyłanie ofert do 07.06.2023 do godziny 10:00
w formie elektronicznej przez platformę zakupową:

pau.ezamawiajacy.pl

 

Instrukcję dotyczącą korzystania z platformy stanowi załącznik 19 do SWZ 

 Pliki do pobrania:

SWZ

Załączniki

 

 

 

Wynajem sal konferencyjnych

 

Polska Akademia Umiejętności dysponuje salami wykładowymi i konferencyjnymi przeznaczonymi na wynajem.

Wszystkie pomieszczenia znajdują się w naszym kompleksie budynków przy ul. Sławkowskiej 17 / Św. Jana 22.

 

 

Rezerwacja sal:

Kancelaria PAU

tel.:
(+48) 12-424-02-00
(+48) 12-424-02-01

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Prezentacja sal

 

Duża Aula:

192 m2: układ teatralny (180 osób)

Wyposażenie: nagłośnienie, klimatyzacja, zaciemnienie sali, ekrany, projektory, rzutnik, internet wi-fi

 

DuzaAula_01
DuzaAula_02
DuzaAula_03
DuzaAula_04
DuzaAula_05

 

 

Mała Aula:

83 m2: układ konferencyjny (35 osób)

Wyposażenie: nagłośnienie, zaciemnienie sali, ekran, projektor, rzutnik, internet wi-fi

 

MalaAula_1
MalaAula_2

 

 

Sala im. Karoliny Lanckorońskiej:

68 m2 (50 osób)

Wyposażenie: nagłośnienie, zaciemnienie sali, ekran, projektor, rzutnik, internet wi-fi

Obok sali miejsce na katering

 

Sala im. Karoliny Lanckorońskiej fot.1
Sala im. Karoliny Lanckorońskiej fot.2
Sala im. Karoliny Lanckorońskiej fot.3
Sala im. Karoliny Lanckorońskiej fot.4
Miejsce na katering obok sali im. Karoliny Lanckorońskiej

 

 

Sień:

powierzchnia wystawowa - 107 m2

 

Sień fot.1
Sień fot.2
Sień fot.3
Sień fot.4

 

 

 

 

 

Pracownicy PAU

 

 

 


Kontakt

Telefon: prosimy wybrać numer 12 424-0-  z odpowiednią końcówką lub wybrać 12 424-02-00 i po zgłoszeniu automatycznej sekretarki połączyć się z odpowiednim działem.


 

Biuro PAU

Dyrektor Biura i Portfela Projektów PAU: Anna Michalewicz

 

§ 90 REGULAMINU PAU (Rozdział XI - Biuro PAU)
Biuro PAU podlega Sekretarzowi Generalnemu. Pracą Biura kieruje jego Dyrektor.
Biuro składa się z następujących jednostek organizacyjnych:
- Kancelaria;
- Wydawnictwo;
- Księgowość.

 

             
      telefon   e-mail  
             
  BIURO PAU   (12) 424-0-200   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
             
 

Dyrektor Biura i Portfela Projektów PAU

  • Anna Michalewicz
  (12) 424-0-205  

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 
             
  Pracownicy          
 
  • Tomasz Kowalski
  (12) 424-0-205   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
 
  • Małgorzata Tarnowska
  (12) 424-0-205   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
 
  • Monika Mentel
  (12) 424-02-00 wew. 125   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
 
  • Witold Brzoskowski
  (12) 424-02-00 wew. 125   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
 
  • Dariusz Antkowski
  (12) 424-02-00 wew. 126   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
 
  • Marek Szczepaniak
      Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
 
  • Jolanta Marcisz
      Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
             
             
  Kancelaria  

(12) 424-0-200

     
             
  Kierownik          
 
  • Katarzyna Dzięgło
  (12) 424-0-201   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
             
  Pracownicy          
 
  • Barbara Dudzik
  (12) 424-0-200   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
 
  • Wioletta Kania
  (12) 424-0-206   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
 
  • Paulina Kus
  (12) 424-0-200   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
             
             
  Wydawnictwo  

(12) 424-0-202

     
             
  Kierownik          
 
  • Lucyna Nowak
  (12) 424-0-202  

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 
             
  Pracownicy          
 
  • Edyta Podolska-Frej
  (12) 424-0-202   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
 
  • Elżbieta Koniuszy
  (12) 424-0-202   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
             
  Sprzedaż          
 
  • Grażyna Batkowska
  (12) 424-0-212   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
             
             
  Księgowość  

(12) 424-0-203

     
             
  Główny księgowy          
 
  • Marzena Panek
  (12) 424-0-213  

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 
             
  Pracownicy          
 
  • Renata Paluch
  (12) 424-0-203   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
 
  • Urszula Wieczorek
  (12) 424-0-203   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
 
  • Grażyna Radwańska
  (12) 424-0-203   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
 
  • Halina Pazdan-Olesińska
  (12) 424-0-203   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
             

 


 

Zarząd majątkiem

Zarządca majątku: Tomasz Rabiej

 

§ 94 REGULAMINU PAU (Rozdział XII - Zarząd majątkiem)
Zarząd majątkiem podlega Sekretarzowi Generalnemu, z wyjątkiem spraw zastrzeżonych dla Walnego Zgromadzenia. Pracą działu Administracji nieruchomości kieruje Zarządca majątku.

 

 

Zarząd majątkiem

  (12) 424-0-207   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
             
  Zarządca majątku          
 
  • Tomasz Rabiej
  (12) 424-0-207  

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 
             
  Pracownicy          
 
  • Ewa Witerska
  (12) 424-0-207   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
 
  • Paweł Olszewski
  (12) 424-0-207   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
             

 


 

 Fototeka Lanckorońskich

 

 

Fototeka Lanckorońskich

         
             
  Opiekun fototeki          
 
  • Adam Korczyński
  (12) 424-0-218  

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 
             

 

 

Pracownicy PAU oddelegowani do Archiwum Nauki PAN i PAU w Krakowie

 

  Archiwum Nauki PAN i PAU w Krakowie   (12) 424-0-216   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
             
 
  • Marzena Włodek
  (12) 424-0-216  

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 
 
  • Maciej Piróg
  (12) 424-0-216   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
             

 

 

 Pracownicy Biblioteki Naukowej PAU i PAN w Krakowie

 

  Biblioteka Naukowa PAU i PAN w Krakowie   (12) 422-29-15   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
             
 Struktura wraz z danymi kontaktowymi przedstawiona jest na stronie internetowej Biblioteki – KLIKNIJ TUTAJ