Linki
- Biblioteka Naukowa PAU i PAN w Krakowie
- Archiwum Nauki PAN i PAU w Krakowie
- Biblioteka Polska w Paryżu
Stacja Naukowa PAU w Katowicach
- współpraca - Uniwersytet Śląski w Katowicach
Agendy PAU za granicą
Czasopisma PAU
(strony czasopism stworzone poza tą stroną)
- Czasopismo Prawa Karnego i Nauk Penalnych
- Geoinformatica Polonica - Prace Komisji Geoinformatyki PAU
- Studia Geomorphologica Carpatho-Balcanica
- Contributions in new world archaeology
Strony PAU na:
Fundacja Lanckorońskich
Współpraca przy organizacji spotkań "Wszechnicy Naukowo-Kulturalnej" w Gliwicach
- Miasto Gliwice
- Śląski Kurator Oświaty - Delegatura w Gliwicach
- Centrum Edukacyjne Jana Pawła II w Gliwicach
Współpraca przy organizacji spotkań Komisji Przyrodniczo-Medycznej we Wrocławiu
"Babiogórski Uniwersytet" w Zawoi - spotkania pod patronatem PAU
- organizator - Babiogórskie Centrum Kultury
"Wadowicki Uniwersytet Trzeciego Wieku" - spotkania pod patronatem PAU
- organizator - Wadowickie Centrum Kultury
- profil na Facebook'u
- organizator - Fundacja Panteon Narodowy
Współpraca międzynarodowa
- Słowacka Akademia Nauk
- Królewska Flamandzka Akademia Nauk, Literatury i Sztuk Pięknych w Belgii
- Akademia Nauk Republiki Czeskiej
- Uniwersytet Eötvösa Loránda
- Węgierska Akademia Nauk
- Narodowa Akademia Nauk Ukrainy
- Saska Akademia Nauk
- Austriacka Akademia Nauk
- Brandenburska Akademia Nauk w Berlinie
- Instytut Historii Litwy w Wilnie
- Polskie Towarzystwo Naukowe w Żytomierzu
- Polski Instytut Historyczny w Rzymie
- Słoweńska Akademia Nauk
Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Sejm Rzeczypospolitej Polskiej
Senat Rzeczypospolitej Polskiej
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Fundacja na rzecz Nauki Polskiej
Towarzystwo badaczy i miłośników historii XIX wieku
Stowarzyszenie Wspólnota Polska Oddział w Krakowie
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
Towarzystwo Miłośników Historii i Zabytków Krakowa
Społeczny Komitet Odnowy Zabytków Krakowa
9.10.2023
3210-5-1/23
Polska Akademia Umiejętności zaprasza do udziału w postępowaniu krajowym:
„Sukcesywne świadczenie usług wydawniczych dla Polskiej Akademii Umiejętności”
Prosimy o przesyłanie ofert do 18.10.2023 do godziny 11:00
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bd05e944-6697-11ee-a60c-9ec5599dddc1
Kraków, 20.06.2023
2320-1/23
Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia na
Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej
w budynku Polskiej Akademii Umiejętności na działce 19/1 w obr. 01 Śródmieście
przy ulicy Sławkowskiej 17 w Krakowie
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz ust. 2 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”,
Polska Akademia Umiejętności, zwana dalej „Zamawiającym”, przekazuje informację o wyniku postępowania o udzielenie ww. zamówienia publicznego.
Złożone oferty otrzymały następującą punktację:
Wykonawca | Cena | Gwarancja | Doświadczenie kierownika budowy |
SUMA PUNKTÓW: |
|||
kwota | pkt | liczba miesięcy |
pkt | liczba inwestycji |
pkt | ||
WŁODZIMIERZ MERES FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SANIT-BUD |
1 798 793,46 zł | - | 90 | - | 2 | - | oferta odrzucona |
HYDRATEC Sp. z o.o. | 3 321 986,24 zł | 44,43 | 85 | 25,00 | 0 | 0,00 | 69,43 |
STRADOM Sp. z o.o. | 2 460 000,00 zł | 60,00 | 85 | 25,00 | 5 | 15,00 | 100,00 |
Wobec powyższego jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez Wykonawcę:
STRADOM Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 10C, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska.
Kraków, 12.06.2023
2320-1/23
Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia na
Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej
w budynku Polskiej Akademii Umiejętności na działce 19/1 w obr. 01 Śródmieście
przy ulicy Sławkowskiej 17 w Krakowie
Informacja z otwarcia ofert
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”,
Zamawiający przekazuje następujące informacje o:
Nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców,
których oferty zostały otwarte, cenach lub kosztach zawartych w ofertach:
Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej w budynku Polskiej Akademii Umiejętności na działce 19/1 w obr. 01 Śródmieście przy ulicy Sławkowskiej 17 w Krakowie |
|||
Nr | Nazwa (firma) i adres Wykonawcy | Nazwa kryterium | Wartość |
1 | WŁODZIMIERZ MERES FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SANIT-BUD, ul. Górników 3 lok. 22, 30-819 Kraków NIP: PL 5510014392 |
Cena brutto | 1 798 793,46 |
2 | STRADOM Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 10C, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska NIP: PL 5512615730 |
Cena brutto | 2 460 000,00 |
3 | HYDRATEC Sp. z o.o., ul. por. Anatola Radziwonika 12, 15-166 Białystok NIP: PL 9662135620 |
Cena brutto | 3 321 986,24 |
Kraków, 12.06.2023
2320-1/23
Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia na
Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej
w budynku Polskiej Akademii Umiejętności na działce 19/1 w obr. 01 Śródmieście
przy ulicy Sławkowskiej 17 w Krakowie
Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”,
Zamawiający przekazuje informacje dotyczące Kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Nazwa części | Wartość brutto |
Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej w budynku Polskiej Akademii Umiejętności na działce 19/1 w obr. 01 Śródmieście przy ulicy Sławkowskiej 17 w Krakowie |
2 400 000,00 zł |
Kraków, 06.06.2023
2320-1/23
Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia na
Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej
w budynku Polskiej Akademii Umiejętności na działce 19/1 w obr. 01 Śródmieście
przy ulicy Sławkowskiej 17 w Krakowie
ZAWIADOMIENIE
o zmianie treści SWZ – przedłużeniu terminu składania ofert
W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz udzieleniem na nie odpowiedzi później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający informuje, że działając zgodnie z postanowieniem art. 284 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2022 poz. 1710 z późn. zm.), dokonuje modyfikacji treści specyfikacji warunków zamówienia w następujący sposób:
1. Pkt 15.1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie:
15.1. Wykonawca jest związany ofertą do 11.07.2023 r., przy czym pierwszym dniem termi-nu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert
2. Pkt 17 SWZ otrzymuje następujące brzmienie:
17. Termin składania ofert:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć do dnia 12.06.2023 r. do godz. 10.00.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż dokonał zmiany ogłoszenia o zamówieniu, o treści zawartej w Ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia.
Kraków, 06.06.2023
2320-1/23
Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia na
Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej
w budynku Polskiej Akademii Umiejętności na działce 19/1 w obr. 01 Śródmieście
przy ulicy Sławkowskiej 17 w Krakowie
ZAWIADOMIENIE
o wyjaśnieniu treści SWZ
W związku z otrzymaniem pytań dotyczących treści specyfikacji warunków zamówienia w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z postanowieniem art. 284 ust. 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2022 poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający przekazuje ich treść bez ujawniania źródła wraz z odpowiedziami na pytania oraz wyjaśnieniami.
1. Pismo do Zamawiającego z dnia 05.06.2023 r.:
Pytanie:
Dzień dobry, proszę o informację jaki rodzaj rury mamy brać przy sporządzeniu kosztorysu. W projekcie jest rura stalowa zaciskana, a w przedmiarze robót znajduje się rura nierdzewna zaciskana.
Odpowiedź:
Zgodnie z pkt 16.4. SWZ, w kosztorysie ofertowym, powinny być wycenione wszystkie pozycje wymienione w przedmiarze robót, a więc rura nierdzewna zaciskana.
W związku z udzieleniem odpowiedzi później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert Zamawiający w oddzielnym komunikacie poinformuje o przedłużeniu terminu składania ofert zgodnie z art. 284 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2022 poz. 1710 z późn. zm.).
24.05.2023
2320-1/23
Polska Akademia Umiejętności zaprasza do udziału w postępowaniu krajowym:
Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej
w budynku Polskiej Akademii Umiejętności na działce 19/1 w obr. 01 Śródmieście
przy ulicy Sławkowskiej 17 w Krakowie
Prosimy o przesyłanie ofert do 07.06.2023 do godziny 10:00
w formie elektronicznej przez platformę zakupową:
Instrukcję dotyczącą korzystania z platformy stanowi załącznik 19 do SWZ
Pliki do pobrania:
Wynajem sal konferencyjnych
Polska Akademia Umiejętności dysponuje salami wykładowymi i konferencyjnymi przeznaczonymi na wynajem.
Wszystkie pomieszczenia znajdują się w naszym kompleksie budynków przy ul. Sławkowskiej 17 / Św. Jana 22.
Rezerwacja sal:
Kancelaria PAU
tel.:
(+48) 12-424-02-00
(+48) 12-424-02-01
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prezentacja sal
Duża Aula:
192 m2: układ teatralny (180 osób)
Wyposażenie: nagłośnienie, klimatyzacja, zaciemnienie sali, ekrany, projektory, rzutnik, internet wi-fi
Mała Aula:
83 m2: układ konferencyjny (35 osób)
Wyposażenie: nagłośnienie, zaciemnienie sali, ekran, projektor, rzutnik, internet wi-fi
Sala im. Karoliny Lanckorońskiej:
68 m2 (50 osób)
Wyposażenie: nagłośnienie, zaciemnienie sali, ekran, projektor, rzutnik, internet wi-fi
Obok sali miejsce na katering
Sień:
powierzchnia wystawowa - 107 m2
Pracownicy PAU
Kontakt
Telefon: prosimy wybrać numer 12 424-0- z odpowiednią końcówką lub wybrać 12 424-02-00 i po zgłoszeniu automatycznej sekretarki połączyć się z odpowiednim działem.
Biuro PAU
Dyrektor Biura i Portfela Projektów PAU: Anna Michalewicz
§ 90 REGULAMINU PAU (Rozdział XI - Biuro PAU)
Biuro PAU podlega Sekretarzowi Generalnemu. Pracą Biura kieruje jego Dyrektor.
Biuro składa się z następujących jednostek organizacyjnych:
- Kancelaria;
- Wydawnictwo;
- Księgowość.
telefon | ||||||
BIURO PAU | (12) 424-0-200 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
Dyrektor Biura i Portfela Projektów PAU
|
(12) 424-0-205 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
||||
Pracownicy | ||||||
|
(12) 424-0-205 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
|
(12) 424-0-205 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
|
(12) 424-02-00 wew. 125 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
|
(12) 424-02-00 wew. 125 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
|
(12) 424-02-00 wew. 126 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
|
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | |||||
|
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | |||||
Kancelaria |
(12) 424-0-200 |
|||||
Kierownik | ||||||
|
(12) 424-0-201 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
Pracownicy | ||||||
|
(12) 424-0-200 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
|
(12) 424-0-206 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
|
(12) 424-0-200 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
Wydawnictwo |
(12) 424-0-202 |
|||||
Kierownik | ||||||
|
(12) 424-0-202 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
||||
Pracownicy | ||||||
|
(12) 424-0-202 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
|
(12) 424-0-202 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
Sprzedaż | ||||||
|
(12) 424-0-212 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
Księgowość |
(12) 424-0-203 |
|||||
Główny księgowy | ||||||
|
(12) 424-0-213 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
||||
Pracownicy | ||||||
|
(12) 424-0-203 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
|
(12) 424-0-203 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
|
(12) 424-0-203 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
|
(12) 424-0-203 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
Zarząd majątkiem
Zarządca majątku: Tomasz Rabiej
§ 94 REGULAMINU PAU (Rozdział XII - Zarząd majątkiem)
Zarząd majątkiem podlega Sekretarzowi Generalnemu, z wyjątkiem spraw zastrzeżonych dla Walnego Zgromadzenia. Pracą działu Administracji nieruchomości kieruje Zarządca majątku.
Zarząd majątkiem |
(12) 424-0-207 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
Zarządca majątku | ||||||
|
(12) 424-0-207 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
||||
Pracownicy | ||||||
|
(12) 424-0-207 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
|
(12) 424-0-207 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
Fototeka Lanckorońskich
Fototeka Lanckorońskich |
||||||
Opiekun fototeki | ||||||
|
(12) 424-0-218 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
||||
Pracownicy PAU oddelegowani do Archiwum Nauki PAN i PAU w Krakowie
Archiwum Nauki PAN i PAU w Krakowie | (12) 424-0-216 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
|
(12) 424-0-216 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
||||
|
(12) 424-0-216 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
Pracownicy Biblioteki Naukowej PAU i PAN w Krakowie
Biblioteka Naukowa PAU i PAN w Krakowie | (12) 422-29-15 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | ||||
Struktura wraz z danymi kontaktowymi przedstawiona jest na stronie internetowej Biblioteki – KLIKNIJ TUTAJ | ||||||