Bieżący numer
Bieżący numer
Opinie Edukacyjne Polskiej Akademii Umiejętności
Prace Komisji PAU do Oceny Podręczników Szkolnych
tom XXI
pod redakcją
Karola Sanojcy
Kraków 2024
Recenzenci tomu XXI:
- dr hab. Dorota Michułka prof. UWr
- dr hab. Małgorzata Pawlak prof. UWr
- dr Małgorzata Pietrzak prof. UJ
- dr hab. Tomasz Pudłocki prof. UJ
- dr hab. Maria Stinia prof. UJ
- dr hab. Barbara Techmańska prof. UWr
Rada i Redakcja
Rada Naukowa
- Andrzej Białas
- Krzysztof Baczkowski
- Blažena Gracová
- Andrzej Kastory
- Andrzej Staruszkiewicz
- Marek Zrałek
Komitet Redakcyjny
- Beata Gola
- Andrzej Kastory
- Anna Kolasa
- Krystyna Kowalik
- Jerzy Kuczyński
- Barbara Płytycz
- Dariusz Rott
- Karol Sanojca (red. naczelny)
- Maria Stinia
- Jerzy Szczepański
- Irena Trzcieniecka-Schneider
Kontakt z Redakcją
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
O czasopiśmie
Opinie Edukacyjne Polskiej Akademii Umiejętności
Prace Komisji PAU do Oceny Podręczników Szkolnych
Rocznik
ISSN 2391-6303
Wydawca: Polska Akademia Umiejętności
Prace Komisji PAU do Oceny Podręczników Szkolnych publikowane są od 2002 roku
Od 2011 roku (tom IX) wydawane są jako czasopismo naukowe – rocznik:
Opinie Edukacyjne Polskiej Akademii Umiejętności – Prace Komisji PAU do Oceny Podręczników Szkolnych
Opinie Edukacyjne Polskiej Akademii Umiejętności ukazują się w wersjach papierowej i elektronicznej
Wersją pierwotną czasopisma jest wersja papierowa
Na stronie internetowej PAU Komisja do Oceny Podręczników Szkolnych przedstawiona jest w dziale:
Struktura (Wydziały i Komisje / Komisje międzywydziałowe / do Oceny Podręczników Szkolnych)
Wyróżnienia Prezesa PAU oraz rekomendacje Komisji PAU do Oceny Podręczników Szkolnych
Komisja przedstawia Prezesowi i Radzie PAU propozycje podręczników, które zdaniem recenzentów zasłużyły na wyróżnienie specjalnym dyplomem honorowym, wręczanym podczas czerwcowego Uroczystego Posiedzenia Publicznego PAU. Jest to forma wyrażenia najwyższego uznania autorom i wydawcom książek, które znajdą się w danym roku akademickim w porządku obrad Komisji. Oprócz tego Komisja rekomenduje nauczycielom i osobom zainteresowanym znacznie większą liczbę podręczników, które ze względu na dobry poziom merytoryczny i odpowiednią jakość wydania w pełni zasługują na szerokie zastosowanie w szkołach.
Informacje o wyróżnionych podręcznikach przedstawiamy w dziale:
Działalność / Nagrody i Wyróżnienia / Wyróżnienia podręczników szkolnych
Przejdź do strony Wyróżnienia podręczników szkolnych